לאן נגיע יחד?
מתקדמים ל'אקוולידיטים' – עושים אימפקט
מתקדמים ל'אקוולידיטים' עושים אימפקט
תהליך העבודה ב Equalidity מאפשר להעמיק ב7 אפיקי ידע שהארגון בוחר לעבוד עליהם.
בסיום התהליך, יוענקו 'האקוולידיטים' לו ראוי הארגון בהתאם לתוצרים,
ללמידה ולהתקדמות בהשוואה לנקודת ההתחלה.
'האקוולידיטים' – הם מראה של הארגון, באמצעותם ישומר הידע ויוטמע שנים קדימה.
ארגון מופחת מתח
ארגון מופחת מתח
העיטור הגבוה ביותר! מתאים לארגונים שרואים בהפחתת מתח ברמה היומיומית כמטרה לכשעצמה. ארגונים
שמשקיעים מאמץ בהסדרת תהליכי העבודה הפנימיים, בהבהרת אי הבנות ככל שישנן ובהנחלת אווירת עבודה
נעימה ותרבות ארגונית מכלילה (inclusive) ומשתפת. מתח בעבודה נובע מאירועים, אשר לתפיסתנו, אין לנו שליטה עליהם, וכן מערפול, במידה שקיים, הקשור לתפקיד שעלינו לבצע ו/או לציפיות מאיתנו. המתח הזה
מתווסף למתחים נוספים שקיימים בחייו של כל עובד, בכל דרגת תפקיד, והמודעות לקיומו היא הצעד הראשון
לטיפול בו.
העיטור יוענק לארגונים שהשיגו כבר את שלושת העיטורים "מטרות ידועות וברורות", "ארגון לומד"
ו"אלופים בתקשורת".
מטרות ידועות וברורות
מטרות ידועות וברורות
כל עובד בארגון מבין ומכיר את חזון הארגון, יודע על בוריין את מטרות הארגון (העסקיות והאחרות) ומבין היטב את חלקו ותרומתו-הוא להשגת מטרות אלו. לכל עובד ולכל תפקיד בארגון יש משמעות וזו ברורה לו ולעמיתיו. הכוונה שהעובד יבין את מטרות הארגון (לאן הארגון הולך), יכיר את מבנה הארגון (חלוקה לאגפים, מחלקות והממשקים ביניהם) וכיצד התפקיד שלו משתלב בתוך המערכת.
העיטור יוענק לארגונים שמשקיעים אנרגיה בידע הארגוני הזה ובסינרגיה שהוא יוצר בין חלקי הארגון.
ארגון לומד!
ארגון לומד!
למידה ארגונית היא עניין מתמשך שחייב לבוא לידי ביטוי בתהליכי העבודה ובתהליכי המשוב הפנימיים והחיצוניים. מתאים לארגונים שחורטים על דגלם חקר ולמידה תמידיים מתוך חתירה מתמדת לשיפור. תהליך הלמידה קשור לניתוח תהליכי עבודה, פתרון צווארי בקבוק, כתיבת נהלים, הדרכות והטמעות, וכן, מעקב, ביקורת והפקת לקחים, וחוזר חלילה, שכן, מדובר בתהליך מעגלי שמתרחש כל הזמן. באופן זה מצטבר כלל הידע של הארגון.
העיטור יוענק לארגונים שימסדו את התהליך הזה ויהפכו אותו לחלק אינטגרלי מהתנהלותם ומתרבותם.
אלופים בתקשורת!
אלופים בתקשורת!
קבלת מידע מספיק על הארגון, סביבת העבודה, הציפיות מהעובד, היבטי הביצוע של התפקיד – כל אלו בעלי השפעה רבה על הפחתת מתח בעבודה. ארגונים שמטמיעים תרבות פנימית של תקשורת מטריציונית (לאורכו ולרוחבו של הארגון), ולאו דוקא זרימת מידע בקו אחד (מההנהלה מטה או מרצפת הייצור מעלה), יפגינו ביצועים עסקיים גבוהים יותר ויהנו מכוח עבודה בריא יותר פסיכולוגית.
העיטור יוענק לארגונים שמאפשרים גישה למידע, הנוגע לזרימת העבודה, פרודוקטיביות, תחרות, הסביבה החיצונית והאסטרטגיה של ההנהלה הבכירה לגבי הכיוון העתידי של הארגון, וכן, שהמידע זמין בהם לכמה שיותר אנשים בארגון ומערכות המידע שלהם מותאמות לצרכי הפונקציות השונות בהם.
חופש מחשבה והתפתחות אישית
חופש מחשבה והתפתחות אישית
עיטור זה הולך יד ביד עם עיטור "ארגון לומד". ארגונים שיוצרים הקשר ארגוני התומך בהתפתחות האישית של עובדיהם יהנו מיותר עובדים המעוניינים להישאר בהם, שכן, מערכות של מעורבות גבוהה מאפשרות אמון של העובדים בארגון ומגבירות את תחושת השליטה שלהם והזדהותם עם הארגון, ובהתאם לכך תחושת המוטיבציה שלהם גוברת.
העיטור יוענק לארגונים המספקים הכשרות והשתלמויות מקצועיות לחברים בהם ונותנים פלטפורמות מוסדרות להבעת דעות ולשיתוף בקבלת החלטות.
שירות לקוחות מצויין
שירות לקוחות מצויין
ארגון שמתרגל מתן שירות מעולה ללא פשרות. מתאים לארגונים שמספקים השתלמויות במתן שירות ותמריצים לעובדיהם בכל הדרגים, ובהתאם מציגים שיפור בתחום זה באמצעות סקרי שביעות רצון (תקפים) שיועברו ללקוחות ולעובדים גם במסגרת תהליך היעוץ. בשביל לספק שירות טוב דרושה נטיה מובהקת למתן שירות, וכן, הבחנה בין לקוחות פנימיים ולקוחות חיצוניים.
העיטור יוענק לארגון השואף למתן שירות מיטבי, ומתוך כך יטמיע גישה שירותית בתרבות הפנימית שלו, עובדיו יעידו על שיפור באווירה בעבודה וגם יחול שיפור ביחסיו עם לקוחותיו החיצוניים.
ארגון מודע סביבה וקיימות
ארגון מודע סביבה וקיימות
ארגונים וחברות מודעים יותר ויותר לשינויי האקלים ומנסים לתרום להפחתת חתימת הפחמן שלהם. יותר ויותר ארגונים משתפים פעולה עם הרשויות המקומיות בהן הם שוכנים ועם מפעלי מחזור, אולם יש עוד עבודה רבה בתחום הזה ויפה יעשו ארגונים שיצטרפו למאמץ הראוי הזה.
העיטור יוענק לארגונים שמשתפים פעולה עם חברות ומפעלי מיחזור, חוסכים באנרגיה ובמשאבים, מקפידים על סביבת עבודה ירוקה ככל הניתן ומפגינים יוזמות וכושר המצאה בתחום זה.